Sayfalar

22 Mart 2014 Cumartesi

Tasarım Kolyeler



Daha önceki yazımda örgü yüzüklerden bahsetmiştim. Örgü, boncuk, zincir ve şifonu birleştirirsem daha başka neler yapabilirim diye uğraştım geçen haftalarda... Ve işte sizlerle paylaştığım resimlerdeki gibi kolyeler çıktı ortaya....

Her kolyemin bambaşka hikayesi var ve hepsi tek...Aynısından bulamazsınız :)  Ben hiç bir şeyin  aynısını yapmıyorum,  sıkılıyorum sanırım, mutlaka hepsinde farklı, ayırt edici, o an aklıma gelen bambaşka bir malzemeyi, ya da yerleşimi  ya da rengi uyguluyorum.

Bahar koleksiyonu için birbirine benzeyen ama aynı olmayan tasarımlarından bazılarını  burada bulabilirsiniz :)


 
Yakında bir "dükkan" sayfası da açarak, satışa çıkan tasarımları da sizinle "dükkan" sayfasından paylaşacağım.

Halkaları nasıl yaptınız? şifonlar çiçek halini nasıl aldı? nasıl düz duruyorlar ? gibi sorularınız olursa bana her zaman yazabilir ve sorabilirsiniz.

Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder